Οι γοχ ΘΝΠ κήρυξαν αντιευαγγελικά, αρνήθηκαν τον Χριστόν και βλασφήμησαν το αγιο πνεύμα.
Στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο διαβάζουμε: «πασά αμαρτία και βλασφημία αφεθήσεται τοις ανθρώποις, η δε του Πνεύματος βλασφημία ουκ αφεθήσεται… ούτε εν τω νυν αιώνι ούτε εν τω μέλλοντι» (Ματθ. ιβ’, 31 – 32).
Ποιά είναι η βλασφημία κατά του Πνεύματος;; Οι Πατέρες της Εκκλησίας μας διδάσκουν ότι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι η συνειδητή αντίθεση στην αλήθεια - γενικότερα η αμετανοησία.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
28 ἔλεγε γὰρ ἐν ἑαυτῇ ὅτι ἐὰν ἅψωμαι κἂν τῶν ἱματίων αὐτοῦ, σωθήσομαι.
29 Καὶ εὐθέως ἐξηράνθη ἡ πηγὴ τοῦ αἵματος αὐτῆς, καὶ ἔγνω τῷ σώματι ὅτι ἴαται ἀπὸ τῆς μάστιγος.
Κληρικοί και λαικοί εφόσον αποδέχονται την εγκύκλιο 3024 ως ορθόδοξη και ευαγγελική σύμφωνη με τις εντολές του Χριστού, καθώς και την εντολή περί χρήσης μάσκας εντός των Ναών, κυριολεκτικά υπονομεύουν το αιώνιο μέλλον τους. Διότι φοβούμενοι οτι αντί της δωρεάς του αγίου πνεύματος, ήτοι αγιασμός, και θεραπείας ψυχής και σώματος, ότι μπορεί να τους μεταδοθεί μόλυνση και θάνατος.
Δηλαδή εκόντες άκοντες απορρίπτουν τις άκτιστες ενέργειες του Θεού μέσα απο τα μυστήρια Του και κατά συνέπεια αυτό λογίζεται καθ'ολοκληρίαν βλασφημία.
ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ
Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΓΟΧ
10. Πᾶς Ἐπίσκοπος, κηρύττων «αἵρεσιν δημoσίᾳ» καὶ «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ Ἐκκλησίας» καὶ διδάσκων «ἕτερον εὐαγγέλιον παρ’ ὅ παρελάβομεν» ἢ εὑρίσκεται εἰς συγκρητιστικὴν κοινωνίαν μὲ ἀλλοδόξους καὶ ἀλλοθρήσκους, πράττων μάλιστα τοῦτο ἐπιμόνως καὶ συνεχῶς, καθίσταται «ψευδεπίσκοπος» καὶ «ψευδοδιδάσκαλος» (ΙΕ’ Κανὼν τῆς Πρωτοδευτέρας)· οἱ δὲ κοινωνοῦντες μετ’ αὐτοῦ Ἐπίσκοποι, ἀδιαφοροῦντες ἢ ἀνεχόμενοι ἢ ἀποδεχόμενοι τὸ φρόνημα καὶ τὰς πρακτικὰς αὐτοῦ ἐκφράσεις, «συνόλλυνται» (Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης), παύοντες οὕτω νὰ εἶναι Κανονικοὶ καὶ Κοινωνικοί, ἐφ’ ὅσον ἡ Καθολικότης τῆς Ἐκκλησίας, ἡ Ἑνότης Αὐτῆς καὶ ἡ γνησία Ἀποστολικὴ Διαδοχή, ἐγγυώμεναι ἀσφαλῶς τὸ Κανονικὸν καὶ Κοινωνικὸν τοῦ Ἐπισκόπου, ἑδράζονται, ἀπορρέουν καὶ διασφαλίζονται ἀπὸ τὴν «Ὀρθὴν καὶ Σωτήριον τῆς Πίστεως Ὁμολογίαν».
ΟΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΓΟΧ
Ο Αττικής Χρυσόστομος
Σήμερα, για πρώτη φορά στα χρονικά μας, αυτήν την μεγάλη ημέρα, όλοι μας, κι ο καθένας ξεχωριστά με το δικό του τρόπο, τιμήσαμε και προσκυνήσαμε τον Τίμιο Σταυρό.
Οι ενορίες δίχως Θεία Λειτουργία, δίχως το γεμάτο αγάπη συγκεντρωμένο ποίμνιο, που με ευλάβεια και συντριβή γονατίζει μπροστά στο Ιερό σύμβολο. Πρωτόγνωρο για τη γενιά μας γεγονός, μα όχι καθοριστικό.
Ο Πειραιώς Γερόντιος
- ΟΙ ΙΕΡΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΦΕΚ (= εντολές της κυβέρνησης )
ΘΕΟΦΑΝΙΑ χωρίς κόσμο γιατί το απαγόρευσε η κυβέρνηση
Θεοφάνια
https://orthodoxia.info/news/theofaneia-goch/
ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ
Ἐγκαίνια Μητροπολιτικοῦ Ναοῦ στὴ Μονὴ τοῦ Ἁγίου Κυπριανοῦ Φυλῆς
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Η εγκύκλιος 3022 ειναι η καταδίκη των ΓΟΧ Καλλινίκου κι αυτό πιστοποιείται απο την επόμενη εγκύκλιο 3024 και το αποδεικτικό φωτογραφικό υλικό
Ἀριθμός Πρωτ. 3022 pdf
Ἐν Ἀθήναις, 29-02/13-03-2020
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
Γιὰ τὴν Θ. Λειτουργία καὶ τὴν Θ. Κοινωνία
σὲ καιρὸ ἐξαπλώσεως τοῦ κορωνοϊοῦ
Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ Πατέρες καὶ Ἀδελφοί,
Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά·
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὸ Σῶμα Του, τρέφεται καὶ ζωοποιεῖται ἀπὸ τὸν Δοτῆρα τῆς Ζωῆς καὶ τῆς Ἀναστάσεως Κύριο καὶ Σωτῆρα μας. Ὑπάρχει στὸν κόσμο γιὰ νὰ φανερώνει τὴν θεία Παρουσία, νὰ ἐνσωματώνει μέλη -ὡς Κιβωτὸς Σωτηρίας- μὲ προορισμὸ τὴν αἰωνιότητα, καὶ νὰ μεταδίδει στοὺς πιστοὺς τὸν Ἁγιασμὸ τῆς Χάριτος «εἰς ἴασιν ψυχῆς τε καὶ σώματος». Αὐτὸ γίνεται μὲ τὴν Θεία Λατρεία, τὰ ἅγια Μυστήρια, τὶς ἅγιες Ἀρετὲς καὶ τὸ Εὐαγγελικὸ ἦθος.
...
Ἡ ἱερουργία τοῦ Μυστηρίου στὴν Θεία Λειτουργία ἀπὸ Κληρικὸ μὲ Ὀρθόδοξη Ὁμολογία πίστεως καὶ κανονικὴ χειροτονία, εἶναι πράξη κοινή, ἑνωτικὴ καὶ ἀγαπητική, τὴν ὁποίαν ἐπιτελεῖ ὁ Ἴδιος ὁ Μέγας Ἀρχιερέας Χριστὸς δανειζόμενος τὰ μέλη τοῦ Λειτουργοῦ Του. Ἡ μεταβολὴ τοῦ Ἄρτου καὶ τοῦ Οἴνου σὲ Σῶμα καὶ Αἷμα Χριστοῦ συνιστᾶ Θαῦμα θαυμάτων, προσφερόμενο δωρεὰν καὶ ἐλεύθερα, «μετὰ φόβου Θεοῦ πίστεως καὶ ἀγάπης», στὰ Μέλη τῆς Ἐκκλησίας ποὺ ἐκπληρώνουν τὶς κατάλληλες προϋποθέσεις (μετάνοια γιὰ καθαρὴ συνείδηση, νηστεία/ἐγκράτεια, προσευχή, συγχώρηση)· καθ’ ὅτι προσφέρει τὸν ὅλο Χριστὸ μὲ ὅλο τὸν ἄπειρο πλοῦτο τῆς Ἀγάπης καὶ Δυνάμεώς Του καὶ τῶν θεοποιῶν ἀκτίστων Ἐνεργειῶν Του. Καὶ ἔτσι ἐπιτυγχάνεται ἡ Θεανθρώπινη Κοινωνία, ὡς πρόγευση τῆς αἰωνιότητος· ὁ Χριστὸς ζεῖ σ’ ἐμᾶς καὶ ἐμεῖς σ’ Αὐτόν, καὶ ἀποτελοῦμε μεταξύ μας μέλη ἀλλήλων.
***
Σὲ περιόδους δύσκολες μέσα στὴν ἱστορία, σὲ πολέμους, ἐπιδημίες καὶ καταστροφές, ἡ Ἐκκλησία ποτὲ δὲν ἀνέστειλε τὴν Λειτουργία της καὶ τὴν τέλεση τῶν Μυστηρίων της καὶ μάλιστα τῆς Θείας Εὐχαριστίας, διότι ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ Εὐχαριστιακὸς Ἄρτος καὶ Οἶνος, τὰ ἅγια Δῶρα ποὺ δὲν ἀναλογοῦν, ἤ ὁμοιάζουν ἤ συμβολίζουν τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ πρὸς αὐτά, γιὰ τὴν σωτηρία καὶ λύτρωση ἀπὸ τὴν ἁμαρτία, τὴν φθορά, τὸν κατακερματισμό, τὴν διάλυση, τὴν δαιμονικότητα καὶ τὸν θάνατο.
Ἄν ἡ Ἐκκλησία ἐξ αἰτίας φυσικῶν ἀπειλῶν, κινδύνων καὶ καταστροφῶν ἔπαυε ἐν μέρει ἤ ἐξ ὁλοκλήρου, γιὰ λίγο ἤ γιὰ περισσότερο διάστημα τὴν Θεία Λειτουργία καὶ Εὐχαριστία της, τότε θὰ ἦταν σὰν νὰ αὐτοκαταργεῖτο, χωρὶς πλέον νὰ ἔχει οὐσιαστικὸ λόγο ὑπάρξεως.
Ὅμως, ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστὸς δὲν δεσμεύεται ἀπὸ τοὺς περιορισμοὺς τοῦ κτιστοῦ κόσμου· οὔτε ἡ ἀφθαρσία ἀπὸ τὴν φθορά· οὔτε ἡ ζωὴ ἀπὸ τὸν θάνατο!
Ἀκόμη καὶ σὲ περίοδο διωγμοῦ, ἡ Ἐκλησία καταφεύγουσα στὴν ἔρημο, στὶς κατακόμβες, στὶς ὀπὲς καὶ στὰ σπήλαια, δὲν παύει τὸ σωτήριο ἔργο τῆς Λειτουργίας της.
Σὲ περιόδους ἐπιδημίας ἤ καὶ πανδημίας, ὅπως συμβαίνει τώρα μὲ τὸν ἐπικίνδυνο ἤ καὶ θανατηφόρο κορωνοϊό, ἡ Ἐκκλησία ἐντείνει τὴν Λατρεία καὶ προσευχή της, γιὰ νὰ διατηρήσει τὴν Ἐλπίδα ἄσβεστη, νὰ ἐνισχύσει τὰ Μέλη της, καὶ νὰ μεταδώσει Ἀλήθεια καὶ Ἀγάπη, Ζωὴ καὶ Ἀνάσταση.
Ἑπομένως, τὰ ἅγια Μυστήριά της, τὰ ὁποῖα εἶναι ἀπελευθερωτικῆς, σωτήριας καὶ αἰώνιας σημασίας, ἀποτελοῦν τὴν πιὸ μεγάλη καὶ ἀνέκφραστη εὐεργεσία γιὰ ὅλη τὴν ἀνθρωπότητα, μεταδιδόμενα βεβαίως μόνον στὰ πιστὰ Μέλη της ἀβίαστα καὶ ἐλεύθερα. Καὶ ὄχι στοὺς μὴ πιστούς, στοὺς ἀποκομμένους, στοὺς ἐκτὸς αὐτῆς κατ’ ὄνομα Χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι διέπονται ἀπὸ τὴν λογικὴ τοῦ κόσμου τούτου.
Ἡ Θεία Κοινωνία περιέχει τὸν Παθόντα, Ἀναστάντα καὶ Ἀναληφθέντα Χριστό, τὸν Καθήμενο στὰ δεξιὰ τοῦ Πατρὸς καὶ χορηγοῦντα τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο. Τὸ Ποτήριο τῆς Εὐχαριστίας εἶναι Φῶς καὶ Πῦρ, κάθαρση, ἁγιασμὸς καὶ θέωση, φάρμακο ἀθανασίας. Ὄχι μόνο δὲν μεταδίδει θανατηφόρα μικρόβια, ἀλλὰ πρωτίστως ξεπλένει τὴν ψυχὴ ἀπὸ τὰ θανατηφόρα μικρόβια τῆς ἁμαρτίας καὶ μεταφέρει καὶ στὸ σῶμα ἐλάφρυνση ὑγεία καὶ ὀμορφιά.
Ὅλα αὐτὰ δὲν εἶναι θεωρία, ἀλλὰ ἀποτελοῦν τὴν βεβαίωση τῆς ἐμπειρίας τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Σώματος ἀπὸ τὰ Ἀποστολικὰ χρόνια, ὅπως αὐτὴ ἐκφραζόνταν καὶ ἐκφράζεται ἀπὸ τοὺς παλαιοὺς καὶ νέους Ἁγίους τῆς Ὀρθοδοξίας μας.
Ἄρα, κανεὶς κίνδυνος δὲν ὑπάρχει γιὰ τὰ πιστὰ Μέλη τῆς Ἐκκλησίας μας ἀπὸ τὸ νὰ προσέρχονται μὲ προετοιμασία, πίστη, φόβο Θεοῦ καὶ ἀγάπη στὴν Θεία Κοινωνία, γιὰ νὰ λαμβάνουν ἄφεση καὶ ἁγιασμὸ καὶ νὰ διατελοῦν σὲ ἕνωση μὲ τὴν θεία Χάρη.
***
Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ Ἀδελφοὶ·
Λέγοντες ὅλα τὰ ἀνωτέρω, δὲν σημαίνει ὅτι ἀγνοοῦμε τὴν κρισιμότητα τῆς καταστάσεως καὶ τὸν διαγραφόμενο κίνδυνο, γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας, ἀπὸ τὴν περαιτέρω ἐξάπλωση τοῦ κορωνοϊοῦ. Γι’ αὐτὸ καὶ δὲν δυνάμεθα νὰ ἀγνοήσουμε τὶς ἀγαθὲς καὶ ἐναγώνιες προσπάθειες ὅλων ἐκείνων τῶν ὑπευθύνων φορέων ποὺ ἀγωνίζονται γιὰ τὴν ἀποτροπὴ τοῦ κακοῦ καὶ τὴν περιφρούρηση τῆς δημόσιας ὑγείας.
....
Κατὰ τὴν παροῦσα δύσκολη περίσταση, ὁ φόβος καὶ ὁ πανικὸς δὲν ἔχουν καμμία θέση μεταξὺ τῶν πιστῶν μας, Κλήρου καὶ Λαοῦ. Αὐτὸ ποὺ χρειάζεται εἶναι δυνάμωση τῆς πίστεως, μετάνοια, σοβαρότητα, ὑπευθυνότητα καὶ προσευχή.
Ὅλα αὐτὰ ἀναφέρονται, διότι ναὶ μὲν ἡ Θεία Κοινωνία καθεαυτὴν εἶναι ἀνεπίδεκτη ὁποιασδήποτε μολύνσεως, ἀλλὰ τὸ περιβάλλον ἀκόμη καὶ τοῦ Ναοῦ καὶ τοῦ πέριξ χώρου, ὅπως καὶ ὁ καθορισμὸς τῶν σχέσεων τῶν πιστῶν μεταξύ τους μὲ τὴν προσεκτικὴ ἤ μὴ συμπεριφορά τους, δὲν ἐξασφαλίζουν μὲ τρόπο μηχανικὸ ἤ ἀναγκαστικὸ τὴν ἀσφάλεια καὶ ὑγεία, ψυχικὴ καὶ σωματική. Κάθε ἀπροσεξία, ἐκτροπὴ ἤ ὑπερβολή, ἔχουν πάντοτε δυσάρεστες ἐπιπτώσεις. Ὅπου ὑπεισέρχεται ὁ ἀνθρώπινος παράγοντας ἀτελείας καὶ ἀδιαφορίας, ἐκεῖ ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ δὲν δρᾶ μὲ τρόπο αὐτόματο ἀνασταλτικὰ καὶ κατευναστικά. Αὐτὴ παραμένει καὶ ἐπιδρᾶ μόνον ὅπου οἱ συνθῆκες εἶναι κατάλληλες, ὅπου οἱ ἄνθρωποι ἔκαναν μὲ ἐπιμέλεια αὐτὸ ποὺ ἀναμενόταν νὰ κάνουν, καὶ κυρίως ὅπου οἱ καρδιὲς εἶναι καθαρὲς.
Εἶναι ἐπίσης ἐπιβεβλημένο νὰ ἀποσαφηνίσουμε ὅτι, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δὲν ἐπηρεάζεται οὔτε καθορίζει τὴν πορεία καὶ τὶς ἀποφάσεις της κατὰ περιστάσεις ἀπὸ τὸν τρόπο δράσεως καὶ ἀπὸ τὶς πρακτικὲς ἐξω-εκκλησιαστικῶν χώρων σχισματικῶν ἤ αἱρετικῶν ὁμάδων. Αὐτὲς δὲν ἀποτελοῦν ὑποδείγματα τοῦ τρόπου σκέψεως καὶ δράσεώς της. Ἐπίσης, γιὰ τὸν τρόπο ρυθμίσεως τῶν τοῦ Οἴκου της δὲν ἀναμένει ὑποδείξεις ἀνθρώπων ἐκτὸς αὐτῆς, ἔστω καὶ «εἰδημόνων», οἱ ὁποῖοι ἄν δὲν διέπονται ἀπὸ ἐχθρικὸ καὶ ἀντιχριστιανικὸ πνεῦμα, στὴν καλύτερη πάντως περίπτωση εἶναι ἀκατάλληλοι νὰ παράσχουν προτάσεις γιὰ τὸν τρόπο λειτουργίας της, τὴν τέλεση τῆς λατρείας της, τὴν ἄσκηση οἰκονομίας καὶ ποίου τοῦ εἴδους αὐτῆς στὴν μετάδοση τῶν ἱερῶν Μυστηρίων της στὰ μέλη της. Τοῦτο ἀποτελεῖ πρωτοφανῆ ἀνάμιξη στὴν ἐσωτερικὴ αὐτοτέλειά της καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν μὲ τὸ πρόσχημα διαφυλάξεως τῆς ὑγείας τῶν πολιτῶν νὰ ἀποφαίνεται ὁ κάθε ἄγευστος τῆς Ζωῆς της περὶ ὅσων διέπουν αὐτὴν καὶ τὴν δράση της! Ἡ Ἐκκλησία καὶ μόνον εἶναι ὑπεύθυνη γιὰ τὸν καθορισμὸ τῶν Κανόνων λατρείας καὶ εὐταξίας της καὶ οὐδεὶς ἄλλος, ἐφ΄ ὅσον άλλωστε τηρεῖ μὲ σεβασμὸ τὰ ανέκαθεν ἰσχύοντα εἰς αὐτὴν δοκιμασμένα στὸν χρόνο γιὰ τὴν ἀποτελεσματικότητα, φιλανθρωπία καὶ ἱερότητά τους.
***
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ 3024 ΥΠΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΟΠΩς ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ 3022
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 3024
1) Ὡς ἐκ τούτου, λοιπόν, ἐπετράπη ἡ νόμιμος τέλεσις τῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν καὶ Θείων Λειτουργιῶν κεκλεισμένων τῶν θυρῶν παρουσίᾳ μόνον τοῦ ἀναγκαίου προσωπικοῦ τῶν Ἱερῶν Ναῶν (Ἱερέως, Ἱεροψαλτῶν καὶ Νεωκόρου ἤτοι 4 προσώπων) εἰς ἅπαντας τοὺς Ἱεροὺς Ναούς. Εἰς τοὺς Μητροπολιτικοὺς (Καθεδρικούς) Ἱεροὺς Ναοὺς ἐπιτρέπεται ἡ ἐπιπλέον παρουσία ἑτέρων δύο (λ.χ. Ἐπισκόπου καὶ Διακόνου, ἢ ἐν γένει δύο ἄλλων κληρικῶν), ἤτοι συνολικῶς 6 προσώπων. Τοῦτο δέον ὅπως τηρῆται προσεκτικῶς, διότι ὁ νόμος καθιστᾶ ὑπευθύνους τῆς τηρήσεως τῶν ἀνωτέρῳ τοὺς Θρησκευτικοὺς λειτουργοὺς (Ἀρχιερεῖς καὶ Ἱερεῖς).
2) Ἐπετράπη καὶ εἶναι νόμιμος καὶ ἡ διαδικτυακή μετάδοσις τῶν Λειτουργιῶν καὶ Ἀκολουθιῶν, πέραν τῆς τηλεοπτικῆς καὶ τῆς ραδιοφωνικῆς.
3) Ἐπετράπη καὶ εἶναι νόμιμος ἡ τέλεσις Λειτουργιῶν καὶ Ἀκολουθιῶν εἰς τὰς Ἱερὰς Μονὰς ὑπὸ τῶν Ἀδελφοτήτων, ἀλλὰ ἄνευ ἐπισκεπτῶν καὶ παρουσίᾳ ἕως 10 μελῶν τῶν Ἀδελφοτήτων.
6) Κατόπιν πάντων τούτων, καλοῦνται οἱ Κληρικοὶ τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν νὰ εἶναι ἰδιαιτέρως προσεκτικοὶ εἰς τὴν τήρησιν τῶν καθηκόντων αὐτῶν βάσει τῶν ἰσχυόντων ἐν Ἑλλάδι, ὑπὸ τὴν πλήρη καὶ ἀποκλειστικὴν εὐθύνην των πρὸς ἀποφυγὴν ἐπικινδύνων περιπλοκῶν δι’ αὐτοὺς καὶ τοὺς περὶ αὐτῶν, ...... αἱ δὲ πιθαναὶ προσωπικαὶ περιπλοκαὶ ἐκ τῆς διαφοροποιήσεως ἐπὶ τῶν ἀνωτέρω αἱ ἐπισείουσαι αὐστηροτάτας κυρώσεις, θὰ πλήξουν ἡμᾶς ἅπαντας, ὡς καὶ τὴν Ἐκκλησίων ἡμῶν τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, τὴν ὁποίαν ὀφείλομεν πάντες νὰ ὑπηρετήσωμεν μὲ τὴν μεγαλυτέραν προσοχήν, διάκρισιν καὶ ζῆλον ἐν ἐπιγνώσει.
https://www.ecclesiagoc.gr/images/stories/pdfs/3024%20Encyclical.pdf
ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΣ του Ιερομ. Γρηγορίου Ζιώγου αναφορικά με την εγκύκλιο 3024 η σύνοδος ΓΟΧ του απάντησε:
![]() |
Η εγκύκλιος 3024 ΕΙΝΑΙ ορθόδοξη και απολύτως Ευαγγελική, δεν αφορά ζητήματα λειτουργικής, είναι απολύτως σύμφωνη με τις εντολές του Χριστού και δεν εκφράζουν καμία απολύτως υποταγή της Εκκλησίας σε Αντίχριστους Νόμους. Καμία σχέση με τον Σεργιανισμό δεν υπάρχει.
Συνεπώς ειναι ευαγγελική εντολή να κλείνουν οι εκκλησίες επειδη ετσι διέταξαν η θεομάχος εξουσία και οι μασόνοι
ΕΜΒΟΛΙΑ
'' ἐκ γὰρ τῶν λόγων σου δικαιωθήσῃ καὶ ἐκ τῶν λόγων σου καταδικασθήσῃ'' Κατά Ματθ. 12 - 37
Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΟΧ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΜΒΡΥΩΝ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΟΥς ΙΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ
Ἀνακοίνωσις περὶ τῆς χρήσεως ἐμβρυϊκῶν κυτταρικῶν σειρῶν προερχομένων ἀπὸ ἔκτρωση γιὰ «ἐπιστημονικοὺς» λόγους
Διευκρινίζεται ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος, πρὸς ἀποφυγὴν ὁποιασδήποτε παρερμηνείας ἤ παρανοήσεως, ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἡμῶν πιστεύει πλήρως στὴν ἱερότητα καὶ τὸν σεβασμὸ τῆς ἀνθρωπίνης ζωῆς ἀπὸ τὴν στιγμὴ τῆς συλλήψεως τοῦ θεοπλάστου ἀνθρώπου ἐντὸς τῆς μήτρας τῆς μητρός αὐτοῦ.
Καταδικάζει δὲ ἀπεριφράστως κάθε προσπάθεια διακοπῆς τῆς κυήσεως ὡς φόνου καὶ δηλώνει τὴν πλήρη ἀντίθεσή της στὸ φοβερὸ ἁμάρτημα τῶν ἀμβλώσεων, ὑπὸ ὁποιεσδήποτε συνθῆκες καὶ γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο καὶ ἄν ἐπιτελεῖται.
Ἐπίσης, ἐκφράζει τὴν κατηγορηματικὴ ἀντίθεσή της στὴν δημιουργία ἀνθρωπίνων ἐμβρυϊκῶν κυτταρικῶν σειρῶν προερχομένων ἀπὸ ἔκτρωση γιὰ ὁποιονδήποτε σκοπὸ καὶ λόγο, πειραματικὸ ἤ ἄλλο, πρὸς δῆθεν ἐπίτευξη «κοινωφελῶν» καὶ «θεραπευτικῶν» σκοπῶν. Τοῦτο εἶναι ἀπαράδεκτο, ἀνεπίτρεπτο καὶ ἀνήθικο σύμφωνα μὲ τὴν πίστη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας.
Ἐπιπλέον, θεωρεῖ ἐπαινετὴ καὶ ἄξια ὑποστηρίξεως κάθε προσπάθεια ἀντικαταστάσεως τῶν κυτταρικῶν αὐτῶν σειρῶν ἀπὸ ἄλλα ἐρευνητικὰ προγράμματα ἀποσυνδεδεμένα ἀπὸ τὶς ἐκτρώσεις, καθὼς καὶ κάθε εἰρηνικὴ καὶ νόμιμη κίνηση γιὰ τὴν προστασία τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀγεννήτου παιδιοῦ.
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος εὑρίσκεται στὴν διαδικασία τῆς ἐξακριβώσεως ἐξ ἐγκύρων πηγῶν σχετικῶς μὲ τὸ ποιὰ σκευάσματα ἰατρικὰ ἢ μὴ σχετίζονται μὲ τὶς κυτταρικὲς αὐτὲς σειρὲς καὶ σὲ ποιὸ βαθμό, προκειμένου νὰ ἐξειδικεύσει τὴν στάση της.
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος
Ἀθῆναι, 21-04/04-5-2021
Ἀνακοίνωσις Ἀποφάσεων Ἱερᾶς Συνόδου 9ης/22ας Νοεμβρίου 2021
Παραμένουσα σταθερὰ εἰς τὰς προειλημμένας ἀποφάσεις Αὐτῆς, ἐπαναλαμβάνει μετ᾽ ἐπιτάσεως ὅτι τὸ θέμα τοῦ ἐμβολιασμοῦ ἢ μὴ δὲν εἶναι ἐκκλησιαστικόν, ἀλλὰ κυρίως ἰατρικόν. Διὰ τοῦτο οὐδεὶς ἐκ τῶν Κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧ Ἑλλάδος ἐπιτρέπεται νὰ δίδῃ εἴτε προτρεπτικάς, εἴτε ἀποτρεπτικὰς συμβουλὰς διὰ τὸν ἐμβολιασμόν τινος, ἄλλως φέρει εὐθύνην διὰ τὰς συνεπείας τῶν συμβουλῶν αὐτοῦ.
Δηλοῦμεν δέ, ὅσον ἀφορᾶ εἰς τὰ καθ᾽ ἡμᾶς, ὅτι δὲν συνιστῶμεν οἱασδήποτε μορφῆς διάκρισιν εἰς τὴν πνευματικὴν ἐξυπηρέτησιν τῶν πιστῶν.
Εἴτε ἐμβολιασμένοι, εἴτε ἀνεμβολίαστοι, ἅπαντες εἶναι ἀποδεκτοὶ εἰς ἐκκλησιασμὸν καὶ μετοχὴν εἰς τὰ σωστικὰ ἱερὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας. Κληρικοὶ οἱ ὁποῖοι ἐφαρμόζουν διακρίσεις εἰς βάρος τῶν πιστῶν μὲ κριτήριον τὸν ἐμβολιασμὸν αὐτῶν ἢ ὄχι, ὑπόκεινται εἰς ἐκκλησιαστικὰ ἐπιτίμια.
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
Ἀθῆναι, 1/14-8-2021
* Σημειωτέον οι χιλιάδες θάνατοι σημαίνει την καθαίρεση των γοχ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου